Dökme · Eylül 18, 2021

Sanki boğuluyorum

5
(2)

Hayatım boyunca hep problemli bir ailem oldu. Annem ve babam sık sık kavga ederdi, ablam çeşitli sebeplerden dolayi hep görünüşüne osuna busuna takıktı. Şimdi annem babam ayrı. Bana psikolojik bir şekilde şiddet uygulayan ve ablamı çok sevip karpuzunun çekirdeğini bile ayıklayan babaannem ölü. Babam onu aramadım diye bana küsüyor ama kendisi beni hiç aramıyor. Arkadaşları falan olsa zaten aramaz da. Ablam yanlış tercih yaptı istemediği bir bölüm okuyor zaten hiçbir şey istemiyordu. Tek istediği rahat olmak ama rahat olmak için hiç çabalamıyor. Bütün gün evde oturuyor ve kendi kafasında sıkıntı yaratıyor veya varolan sıkıntılarını düşünüp duruyor anneme psikoloğa gitmesi gerek diyorum annem o psikolog dinlemez çok inatçı diyor. Kimse beni dinlemiyor ama ben herkesi dinliyorum. Ve bazen bu yükü taşımak o kadar zorlaşıyor ki kendimi sadece denize veya havuza bıraktığımı hayal ediyorum. Orada bagirdigimi, sonra huzurlu bir şekilde boğulduğumu hayal ediyorum. Herkes benden bir şey bekliyor. Üni sınavına girmeme birkaç sene kaldı. Okulda kendimi daha mutlu hissediyorum çünkü evden uzaklasiyorum ama öbür yandan da bencilce davrandığımı düşünüp kendime kızıyorum. Ben her zaman bir şeyi başarmak için çabaladım. Ablam da çabaladi ama onun her zaman onu destekleyen ve onun için HER ŞEYİ yapan bir babaanesi vardı. Benim yoktu. Ben karşıma çıkan tüm engelleri yara bere içinde atlattım. Normalde bunları kimseye anlatmam ve işte komik sayılan bir personam vardır. Yani işte bu kadar dert arasında annemler ve ablamlara işte ay sivilcem çıkmış işte ay yakışıklı ve zengin koca istiyorum ay ben çok güzelim falan diye şakalar yaparım. Şaka değil de yani onlar beni böyle yüzeysel biri sanıyor. Ablam gelip yanımda ağlıyor diyor ben napcam falan diye ona gerçek bir çözüm Önerdiğimde bana kötü sözler söylüyor beni kırıyor diyor işte sen bir sivilcen için o kadar dert yandın falan ve sonra kaçıyor. Gerçeği duymak istemiyor. Ve ben onun bu yüzden bir korkak olduğunu düşünüyorum. İnsanları desteklemekten yoruldum. Kendi öz anneme dert anlatamıyorum ya hemen kendi dertlerini anlatıyor. Anlatsam da beni anlamıyor veya ilk beni yargılıyor hiç benim tarafımda değil. Ben ne yapıcam gerçekten bilmiyorum. Boguluyorum ben. Boğuluyorum.

Bu dökmeye puan verin!

Puan vermek için yıldıza tıklayın.

Ortalama puan: 5 / 5. Toplam puan: 2

Henüz puanlanmamış! İlk puanı siz verin.

Bu dökmeyi paylaşın